31 augusti 2011

FotoFavorit


Fotofavorit, hmmmm...
Låt mig tänka...
Nr uno är familjen, men det syns aldrig på min blogg.
Nr 2 är nog, min bullie. Tyvärr är hon svårt att fota, dels pga av både svart och vit teckning i ansiktet. Men också därför att hon älskar kameran. 
Man kan inte vara på gräsrotsnivå med henne i närheten, tyvärr. Kanske om man tröttar ut henne först, men alltsom oftast slutar det med att hon ska klättra upp på ens rygg, sitta i knät eller något liknande..
Därför kommer natur på nästan samma plats som min fyrfota!

Just nu är den absoluta favoriten att försöka bemästra PS elements.. Därav den tonade bilden.
Jag försöker upprepa en viss teknik många, många gånger för att sedan göra om det kommande dagar.
Lixom nöta in det i ryggmärgen.

Mer Foto Favoriter: *Click*


4 kommentarer:

  1. Hahaha älskar bulldogen! Älskar all bullhundar! Fin bild!! :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. PS är svårt, när man har dåligt minne,man får nöta och nöta....

    SvaraRadera
  3. PS Elements 8 har jag nu, men oxså ett par andra helt gratisprogram som är betydligt enklare.. annars är det bara att nöta och nöta.. sedan blir det lätt som en plätt :) Din Bulldog är så himla festlig och du fick ju ett kalascoolt foto på vovven :)

    SvaraRadera
  4. Gillar skogsbilden. Himla snyggt i svartvitt. Och din bullie är ju för go! Det är inte lätt att fota husdjur. Man måste nästan vara två så att den andre distraherar djuret.

    SvaraRadera