13 oktober 2013

HelgBilden

 Vaknade av sol (!!) i lördags. Wow, det var länge sen vi hade det vädret en helg.
Så jag rusade ner, kollade fototrisstema,svepte i mig två koppar kaffe och gick ut på höstig jakt med kameran. 


Det var uppåtgående sol och stiltje. Helt perfekt. Inte en enda människa mötte jag!


Däremot var svanparet tillbaks. De kommer om hösten från nån annanstans. 
Anar inte var de har sin sommarlya.


Inte en helg utan brödbak. (Denna bild är från arkivet dock. )
Det blev både småfranska och valnötsbröd.


Söndagen har ägnats åt måste göra grejer. Vika tvätt, sortera strumpor och laga mat.
Mmmmm, bra avslutning på söndagen.

Tävling denna helg. Yves Rocher sponsrar.

4 kommentarer:

  1. Din svanbild är perfekt.
    /Kiki

    SvaraRadera
  2. Jag gillar svanbilden bäst. Jodu ibland måste man göra de där tråkiga sakerna också. Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  3. Å så en knäckemacka som avslutning på helgen ... härligt :)

    SvaraRadera
  4. Roligt att få komma hit med goda nyheter, du vann produktpaketet från Yves Rocher, stort grattis till dig :)
    Maila din adress till mig så ska jag se till att du får paketet med posten!

    SvaraRadera