12 juni 2011

Fototriss: Åldrande




Vackans tema var inte helt lätt att hantera:
Så fort kamera åkte fram, blev min fyrfota kelsugen.
När jag låg på mage för att få till en bild, klättrade hon helt sonika upp på min rygg
för att lägga sig där. (30 kg bulldog gör ont på liten 48kilos människa...)
Till slut bidde det något iallafall.
Fast det var länge sen jag var så frustrerad på min /närgångna/ hund.
Tema åldrande. Blommor som åldras ganska så snabbt & vackert.
Trädgårdsmöbler som åldras något långsammare.
Fler bilder på temat:http://fototriss.blogspot.com/

5 kommentarer:

  1. Vilken fin triss, fin harmoni tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Ettan gillar jag skarpt.. så vackert skorna är uppsatta på den gamla stolen:)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder! första bilden var suverän!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder med exempel på åldrande. Stolen och skorna blir min favorit.

    SvaraRadera
  5. Åh, så fina bilder. Superfin tolkning.

    /Åsa

    SvaraRadera